2024-03-27T14:09:47+02:00

התקנת פרקט יכולה להיעשות בצורה עצמאית בכוחות עצמכם וכך גם לחסוך כסף וגם ליהנות מתהליך היצירה או לחילופין לקחת מתקין פרקט מקצועי ומנוסה שהתוצאה תהיה איכותית ומהירה. 

בעוד ישנם דברים שאכן תוכלו לעשות לבדכם, בכל מה שקשור לפרקט ולהתקנתו כדאי תמיד להפקיד את העבודה בידיים מקצועיות ומנוסות של מתקין פרקטים.

אלון פרקט מתמחה בהתקנות פרקטים מכל סוג ועל כל סוג של רצפה: החל מעבודה של התקנת פרקט על חימום תת רצפתי, על בטון, על ריצוף קיים, ובכל מקום ישר ועמיד שמאפשר את זה.

התקנת פרקטהניסיון של מתקיני הפרקטים שאנחנו עובדים בשיתוף פעולה איתם מאפשר לנו לבצע בדיקות מקדימות קפדניות ומעמיקות שמבטיחות לכם תוצאה מושלמת והנאה לטווח הארוך. 

הדבר החשוב ביותר לבצע רגע לפני התקנת פרקט במטבח או במשרד או התקת פרקט בבית הוא לוודא כי הרצפה בחלל ישרה.

בעת שמתקינים את הפרקט על רצפה עקומה התוצאה המתקבלת היא בהתאם. כמו כן, רצוי לפנות את אזור ההתקה ולנקותו לצורך תוצאות מושלמות. 


התוצאה שמתקבלת מהתקנת הפרקט היא בדרך כלל כל כך מרשימה עד שנדמה כי הדרך לתוצאות שכאלו היא דרך ארוכה ומתישה.

בפועל, תופתעו לגלות כי במרבית המקרים התקנת פרקט בסלון, בחדר ילדים וגם במשרד מסתיימת ביום עבודה אחד בלבד.

בעוד שעל מנת להחליף ריצוף קיים בריצוף אחר עליכם לשבור ולפרק את הריצוף הקיים מה שגורם ללכלוך, זמן ועלויות יקרות בהרבה מהתקנת פרקט למינציה או פרקט פולימרי.


התקנת פרקט בפועל על ידי מתקין פרקט מקצועי, מתבצעת בשלבים הבאים. ניקוי המקום בצורה טובה לצורך הנחת הספוג שמשמש למניעת רעשים ולחות.

התקנת הפרקט על הספוג בשיטת קליק זכר לנקבה. מומלץ להשאיר מרווח של לפחות 8 מ”מ בין הפרקט לקיר, משום שלאחר זמן מה הפרקט מתפשט מעט. 


בסיום ההתקנה מתקינים פנל פולימרי מסביב לקירות ואוטמים עם אקרילי מסטיק לבן לצורך גימור מושלם של העבודה, כמו כן בסוף העבודה שמים ספרי אלומיניום בכל מקום שיש בו מפתח כניסה יציאה או דלת. מחיר התקנה של פרקט מתחיל מ-40 שקלים למטר ועולה.

מתקין פרקטים - לסיכומו של דבר,

המחיר הסופי יקבע מול מתקין פרקטים לפי כמות המטרים, קושי העבודה לביצוע ועוד פרמטרים נוספים של אותו מתקין פרקטים. מה שמובטח לכם אצלנו באלון פרקט זה שירות, מקצועיות ואדיבות מעל לכל, לצורך התקנת פרקט בזול ושהתוצאה תהיה מושלמת. 

עוד יכול לעניין אתכם בנושא: פרקט קוויק סטפ